Xaricdə alınan magistr diplomlarının tanınması üçün hansı sənədlər tələb olunur?-Müraciətçilərin NƏZƏRİNƏ
Təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyi xarici diplomların tanınması zamanı tətbiq olunan yanaşmaya dəyişiklik edib.
Yəni, bakalavriat səviyyəsində bir ixtisasa yiyələnmiş tələbələr öz təhsillərinixarici dövlətdəfərqli ixtisas sahəsi üzrə davam etdirəcəkləri təqdirdə diplomlarının ölkə ərazisində tanınmasında problem yaranmayacaq.
Beləliklə, yeniyanaşmaya uyğun olaraq bugünə kimi yuxarıda qeyd olunan səbəbdən xarici diplomlarının ölkə ərazisində tanınmasından imtina olunmuş vətəndaşlar qəbul edilmiş qərara yenidən baxılması məqsədilə Təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyinə yeni ərizə ilə müraciət edə bilərlər.
Bəs magistratura üzrə xarici ali təhsil sənədlərinin təsdiqi üçün müraciət zamanı hansı sənədlər tələb olunur?
AzEdu.azmagistratura üzrə xarici ali təhsil sənədlərinin tanınması üçün lazım olan sənədləri təqdim edir:
- ali təhsil haqqında sənəd(diplom) və ona aid apostilin əsli;
- ali təhsil haqqında sənədə əlavə (transkript) və ona aid apostilin əsli;
- ali təhsil haqqında sənəd(diplomun) və ona aid apostilin notariat qaydada təsdiq olunmuş Azərbaycan dilinə tərcüməsi;
- ali təhsil haqqında sənədə əlavə (transkript) və ona aid apostilin notariat qaydada təsdiq olunmuş Azərbaycan dilində tərcüməsi;
- bakalavriat səviyyəsi üzrə ali təhsil haqqında sənədin (diplom)elektron surəti [skan];
- şəxsiyyət vəsiqəsinin elektron surəti [skan] (xarici ölkə vətəndaşları - daimi/müvəqqəti yaşama icazəsi);
- ümumvətəndaş (xarici) pasportununelektron surəti [skan] (şəkil olan və sərhədkeçməni bildirən bütün möhürlü səhifələri);
- hərbi biletin və ya hərbi xidmətinqeydiyyatı haqqında arayışın elektron surəti [skan].
Təhsil haqqında sənəd (diplom) və ona əlavə (transkript) tanınma üçün müraciət olunmadan verildiyi ölkədəleqallaşdırılmalıdır.
Tələb olunan hər bir sənəd, həcmi5 MB-dan çox olmamaq şərti iləPDF formatında yüklənilməlidir.
Qeyd edək ki, tələb olunan hər bir sənəd səhifələrirəngli və oxunaqlışəkildə yüklənilməlidir.